Sandefjord

Jaha så är jag nu på plats i Sandefjord.
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag bokade flyget hit för jag hade inte behövt vara på plats förrän kl 20 ikväll.

Men nu blev det så att jag vart här liiite tidigare. En 9h sådär.

Jag tog taxi till hotellet, lämnade väskan och gav mig ut på promenad i staden. Som idag är lite regnig och mulen. Men den ligger fint vid vattnet.

20110824-135731.jpg

Jag gick upp för ett litet berg (ja, med Malmö-mått mätt så var det ett berg.) och kom till en mysig stig med lite vatten.

20110824-135853.jpg

20110824-135910.jpg

20110824-135926.jpg

Jag har precis ätit det dyraste McDonalds-målet ever. Men det ”ingick” gratis wifi så det får väl vara okej 😉

Titta Jeppe!
Det finns Etage här också!

20110824-140103.jpg

Och titta Cicci! En butik med bara rosa grejer! 😀

20110824-140209.jpg
(Jag vet, jättedålig bild men den heter pink stuff.no)

Nu får jag snart checka in på hotellet så då ska jag tillbringa eftermiddagen där. Hoppas på fint rum och skön säng.

2 thoughts on “Sandefjord

  1. Sorry för min dåliga närvaro men nu har jag läst ikapp.
    Ge mig adressen till norges Etagé så tar jag med mig din man och dricker Bananlax för hela slanten!
    (lär väl i och för sig inte blir så mycket för en slant i Norge dock…)

Kommentera gärna..

